  • Data: 2006-12-15 08:07:27
    Temat: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Maverick31" <m...@w...o2.pl> wrote in message
    news:elsrfp$f2v$1@opal.icpnet.pl...

    > Zagladales, ze wiesz ? To ze tobie sprobowali pomoc to nie wszystko.
    > Mozesz jedynie byc im wdzieczny.

    Ja w przeciwienstwie do Ciebie nie mam problemow ze zlymi kobietami. W
    kazdym watku na tamat alimietnow robisz to samo, jak pisze kobieta to
    szczekasz na nia i imputujesz jako to ona okropna (projekcja Twojej bylej),
    jak pisze facet to go pocieszasz i piszesz jakie to kobiety niedobre, a
    sedzie SR z nimi stronnicze. To juz dawno przestalo byc zalosne, teraz
    zaczyna sie robic nudne.

    Daniel