    From: "Maverick31" <m...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Date: Wed, 13 Dec 2006 10:02:19 +0100

    Użytkownik "seebek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ellrtq$s1l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Zapadł wyrok (jeszcze nieprawomocny) odnośnie widzeń, alimentów i rozwodu.
    > Jeśli chodzi o widzenia to pierwotnie były zasądzone w 1 i 3 niedziele
    > miesiąca od 9-13, tylko w mojej obecności (dziecko 4 latka, więzi między
    > ojcem a dzieckiem brak co stwierdzono w ośrodku RODK podczas badania) Na
    > ostatniej sprawie zgodziłam się na widzenie również w 2 niedziele
    > miesiąca, w miejscu zamieszkania męża (100 km od mojego zamieszkania) Mąż
    > miałby po nas przyjeżdżać i zabierać mnie i dziecko do swojej rodziny.
> [...]

    A ja tak sobie mysle, ze szukasz recepty na odizolowanie ojca od dziecka i
    zarobienie na nim kilku srebrnikow. Uwazasz, ze 350 zl to dla 4-latka zbyt
    malo? A dziecko do twojego konkubenta mowi tato bo zapewne ktos mu tak kazac
    mowic- ciekawe kto... A jesli chcesz, zeby twoj konkubent byl tata dla
    dziecka to niech je przysposobi. Wtedy beda twoje intencje jasne.