  • Data: 2006-12-13 10:17:46
    Temat: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "seebek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:elohsg$fpv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tutaj się grubo mylisz, dziecko z moim konkubentem ma kontakt od trzech
    > lat, a mówienie tato samo przyszło bez żadnych wymuszań lub podpowiedzi.
    > Chcemy założyć normalną rodzinę (mieszkamy razem z dzieckiem). Niestety
    > jest jedna przeszkoda (ojciec dziecka), który nigdy się nie interesował
    > dzieckiem, a jedynie przypominał sobie o nim, gdy zbliżał się termin
    > kolejnej rozprawy (żeby głupio nie wyglądało). Cel ojca dziecka - szkodzić
    > innym, a zwłaszcza złośliwie mnie. Jeśli byłby on w porządku (normalny) to
    > w życiu nie chciałabym ograniczać mu widzeń i sąd nie musiałby ingerować w
> [...]
    No widzisz- dziecko mialo roczek gdy zwiazalalas sie z tym facetem. Nie
    dziwi juz, ze dziecko mowi tata skoro tyle czasu przebywacie razem.
    Twierdzisz, ze ojciec dziecka szkodzi tobie w szczegolnosci. Pewnie bez
    powodu tego nie robi.- to jakies zaszlosci z waszego zwiazku a obarczanie
    tylko jego wydaje mi sie troche dziwne. Wina zapewne lezy gdzies posrodku.
    Piszesz, ze nie jest on normalny...jestes lekarzem ze specjalizacja, ze tak
    twierdzisz czy tylko oceniasz go na podstawie wlasnych uprzedzen? Zapewnie o
    jego nienormalnosci wiedzialas wczesniej, ale bylas odurzona.:) A moze
    powinnas zweryfikowac swoja postawe i sprobowac porozmawiac? Wojowac zawsze
    mozna, ale czy warto? Konkubent moze zlozyc do sadu wniosek o
    przysposobienie dziecka. Szczegolnie gdy planujecie malzenstwo. Gdy sad
    uzna, ze lezy to w interesie dziecka i twoj byly ( o ile ma wladze
    rodzicielska ) wyrazi na to zgode wladza rodzicielska przejdzie z
    biologicznego ojca na konkubenta.