  • Data: 2006-12-13 10:11:25
    Temat: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Od: "seebek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:eloibr$hk6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > męża (100 km od mojego zamieszkania) Mąż miałby po nas przyjeżdżać
    > i zabierać mnie i dziecko do swojej rodziny."
    >
    > Tak potwornie się facet dzieckiem nie interesuje, że chce robić
    > po circa 200 km miesięcznie i sam was wozić żeby się z własnym
    > dzieckiem zobaczyć...?
    >
    > No litości...

    To jest zrobione celowo i złośliwie. Przy zasądzonych widzeniach 2 x w
    miesiącu nie było go czasami 3 miesiące wogóle. Jak mamy zaplanowac sobie
    wyjazd w góry czy nad morze, gdy blokuje nas widzenie ? Przecież jak się
    pracuje to pozostaje tylko wolny weekend.... (a czasmi nie). Czy ktoś
    chciałby się budzić w niedzielę rano i się wyszykować z myślą przyjedzie -
    nie przyjedzie... Zdażało się wielokrotnie, że informował na 15 minut przed
    widzeniem, że go nie będzie (!). Nie pisałam wszystkiego, ale podczas widzeń
    często dochodzi do kłótni, których świadkiem jest dziecko. Nie wyobrażam
    sobie również spotkań z rodziną, która wymyślała okropne bzdury na rozprwie
    rozwodowej. Nie stać nas na prawnika, a on na każdą rozprawę przychodził z
    opłaconym pełnomocnikiem. Cały czas radziłam sobie sama (w sądzie), ale
    teraz potrzebuję pomocy.

    Kasia.