  • Data: 2020-01-28 22:00:26
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-28, z <...@...pl> wrote:

    > Nie kłamie tylko demaskuje Twoje uogólnienie.

    Jakie uogólnienie? Czytasz w ogóle na co odpisał?

    > Wypowiadaj się ściślej a nie zarzucaj innym KŁAMSTWO ;-)

    W poście do którego się ącki odnosił było bardzo konkretnie:

    ---
    Po prostu nie uważam, żeby kwestia wykonywania wyroków wspomnianych
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    instancji sądowych (TSUE i SN) to była rzecz do debatowania.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Te wyroki należy wykonać i już.
    ---

    Wyraziłem się ściśle wskazując na konkretne instancje
    konkretnych sądów. Osadzonych w dzisiejszych czasach.
    Więc Ącki kłamie.

    A Ty jesteś jak widać stronniczy, bo nawet do wspomnianego
    wpisu nie zajrzałeś, tylko zagrzałeś się własną teorię
    i wyplułeś z siebie stanowisko niezgodne ze stanem
    faktycznym.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com