  • Data: 2007-05-06 17:27:59
    Temat: Re: odmowa wykonania usługi?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:f1kt8f$s4r$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > nie porownujmy kielbasy w bulce do odtwarzacza MP3 czy aparatu
    > cyfrowego.

    wykonujesz jakas usluge, co za roznica czy to podanie komus michy, czy
    naprawa sprzetu

    > znam co najmniej jedna firme, ktora przy swiadczeniu tak zwanej
    > DOZYWOTNIEJ GWARANCJI wymaga przedstawienia dowodu zakupu konkretnego

    a czy odrozniasz naprawe gwarancyjna, ktora jest "darmowa" od naprawy
    platnej za ktora placisz kase?

    > chcesz wiecej prosze Cie bardzo... sprowadzilem sobie laptopa 3 lata
    > temu, z USA. uszkodzeniu ulegl jeden z elementow. serwis firmowy na
    > terenie PL przyjmuje tylko komputery zakupione w Polsce

    i to wedlug mnie jest bezprawne, naprawe platna moimzdaniem sa obowiazani
    wykonac bezlaski, miejsce zakupienia sprzetu nie ma tutaj zadnego znaczenia

    > a znasz taki przypadek? bo ja nie. a nie twierdze ze nie zaistnial.

    nie znam, i pewnie nie zaistnial, jest to dla mnie zupelnie bezpodstawne, i
    wedlug mnie bezprawne

    > chyba masz zbyt idealny wizerunek zachodu :)

    nie mam, ale czytalem juz opisy spraw klient-"oficjalny przedstawiciel"
    kiedy napisanie przez klienta "zazalenia" do firmy matki, wplywalo na
    pozytywne zakonczenie sprawy
    napisac nigdy nie zawadzi, krzywda z tego powodu klientowi sie nie stanie, a
    pomoc moze