  • Data: 2007-05-07 07:04:32
    Temat: Re: odmowa wykonania usługi?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:okds33hh9s1vmllm4t4csk9pikr0thk2vh@4ax.com...

    > swiadczy takie uslugi na rzecz klientow, ktorzy u niego zakupili
    > towar, a nie na rzecz wszystkich klientow z calego swiata

    swiadczy takie uslugi na rzecz marki jaka reprezentuje, watpie aby w
    papierach rejestracyjnych mial zapis ze "tylko dla tych co kupili u niego"

    watpie rowniez aby firma matka zgodzila sie na taki zapis, bo to oznacza, ze
    klienci zza granicy, ktorzy sa na terytoium polski, sa pozbawieni serwisu, a
    mysle ze na takie jaja firma matka pozwolic sobie nie moze

    > na zdrowy rozsadek, to jakby robil tak jak piszesz, to by niszczyl
    > swoja siec sprzedazy. co z tego ze serwis zarobi zlotowke, jesli siec
    > sprzeadzy straci 10zl?

    siec sprzedazy nic nie straci, bo takich ludzi ktorzy sprowadza to poza ta
    siecia jest zapewne niewielki procent jesli nie promil, poza tym, wiekszosc
    firm zarabia wlasnie na serwisie swojego sprzetu a nie na sprzecie, takie sa
    obecnie tendencje, poza tym takie dzialania, jak napisalem wyzej, pozbawiaja
    serwisu wszystkich "nie polakow" ktorzy sa na terenie poslki, co dla marki
    jest nie do pomyslenia

    > ale tworca watku NIE JEST KLIENTEM tegoz importera.

    a ty caly czas lokalnie myslisz, jego gono obchodzi importer ktory ma
    zlodziejskie ceny, jego intersuje marka, i tej marce taki klient moze kolo
    piora zrobic, a wlascicielowi marki na tym napewno nie zalezy, stad moja
    propozycja udezenia na sama gore