eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa wykonania usługi?Re: odmowa wykonania usługi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !newsfeed.ision.net!newsfeed2.easynews.net!ision!newsfeed.freenet.de!newsfeed01
    .chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <f1k7tt$473$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1ki41$o9v$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <2f2a3$463df388$5112c983$4434@news.chello.pl>
    <f1kt8f$s4r$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    Subject: Re: odmowa wykonania usługi?
    Date: Sun, 6 May 2007 19:27:59 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 000738-3, 2007-05-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Message-ID: <dacaf$463e1028$5112c983$9660@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: 81.18.201.131 (81.18.201.131)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 06 May 2007 19:28:08 +0200
    X-Trace: dacaf463e1028f4b76c2609660
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460011
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:f1kt8f$s4r$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > nie porownujmy kielbasy w bulce do odtwarzacza MP3 czy aparatu
    > cyfrowego.

    wykonujesz jakas usluge, co za roznica czy to podanie komus michy, czy
    naprawa sprzetu

    > znam co najmniej jedna firme, ktora przy swiadczeniu tak zwanej
    > DOZYWOTNIEJ GWARANCJI wymaga przedstawienia dowodu zakupu konkretnego

    a czy odrozniasz naprawe gwarancyjna, ktora jest "darmowa" od naprawy
    platnej za ktora placisz kase?

    > chcesz wiecej prosze Cie bardzo... sprowadzilem sobie laptopa 3 lata
    > temu, z USA. uszkodzeniu ulegl jeden z elementow. serwis firmowy na
    > terenie PL przyjmuje tylko komputery zakupione w Polsce

    i to wedlug mnie jest bezprawne, naprawe platna moimzdaniem sa obowiazani
    wykonac bezlaski, miejsce zakupienia sprzetu nie ma tutaj zadnego znaczenia

    > a znasz taki przypadek? bo ja nie. a nie twierdze ze nie zaistnial.

    nie znam, i pewnie nie zaistnial, jest to dla mnie zupelnie bezpodstawne, i
    wedlug mnie bezprawne

    > chyba masz zbyt idealny wizerunek zachodu :)

    nie mam, ale czytalem juz opisy spraw klient-"oficjalny przedstawiciel"
    kiedy napisanie przez klienta "zazalenia" do firmy matki, wplywalo na
    pozytywne zakonczenie sprawy
    napisac nigdy nie zawadzi, krzywda z tego powodu klientowi sie nie stanie, a
    pomoc moze


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1