  • Data: 2007-05-06 15:46:23
    Temat: Re: odmowa wykonania usługi?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > skoro swiadczac np uslugi gastronomiczne masz obowiazek obsluzyc kazdego
    > klienta,

    nie porownujmy kielbasy w bulce do odtwarzacza MP3 czy aparatu
    cyfrowego.

    > to nie widze powodu, dla ktorego firma swiadczaca uslugi naprawcze
    > danego sprzetu, mialaby prawo odmowic odplatnej naprawy takiego wlasnie
    > sprzetu, tylko dlatego ze jest sprowadzony zza granicy

    kupujesz w jednej z 4 hurtowni sprzetu komputerowego
    w W-wie jakis komponent, niech to bedzie plyta glowna. sprzet siada.
    wypelniasz druk RMA i oddajesz do punktu serwisowego przy siedzibie
    dystrybutora, punkt nie swiadczy uslug na zewnatrz a proste naprawy
    wykonuje sam. sugerujesz ze lamie w jakis sposob prawo?

    znam co najmniej jedna firme, ktora przy swiadczeniu tak zwanej
    DOZYWOTNIEJ GWARANCJI wymaga przedstawienia dowodu zakupu konkretnego
    produktu w polskiej sieci dystrybucyjnej. bo jest oficjalnym
    dystrybutorem tego sprzetu na polske.

    chcesz wiecej prosze Cie bardzo... sprowadzilem sobie laptopa 3 lata
    temu, z USA. uszkodzeniu ulegl jeden z elementow. serwis firmowy na
    terenie PL przyjmuje tylko komputery zakupione w Polsce i wysyla je
    do naprawy za granice. cale szczescie ze mialem instrukcje serwisowa
    i sprowadzilem ten element na wlasny koszt po numerze seryjnym
    z UK.

    > jak furacza sciagniesz z zachodu to tez aso danej marki ma prawo odmowic ci
    > jego naprawy, tylko dlatego ze jest sciagniety zza granicy?

    a znasz taki przypadek? bo ja nie. a nie twierdze ze nie zaistnial.

    > potrafi wiele zdzialac, na zachodzie maja troche wiecej szacunku dla klienta
    > i ne lubia cwaniactwa

    chyba masz zbyt idealny wizerunek zachodu :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com