  • Data: 2007-05-06 17:39:39
    Temat: Re: odmowa wykonania usługi?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 May 2007 19:27:59 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >i to wedlug mnie jest bezprawne, naprawe platna moimzdaniem sa obowiazani
    >wykonac bezlaski, miejsce zakupienia sprzetu nie ma tutaj zadnego znaczenia

    to musisz wpierw usunac z rynku umowy "na wylacznosc" jak rowniez
    zabronic ich zawierania.
    np. nie raz jest tak, ze jest 1 importer ktory ma wylacznosc na import
    do danego kraju. dlaczego ten importer mialby naprawiac sprzet nie
    zakupiony w jego sieci?
    serwis byc moze dlatego jest autoryzowany, ze ma podpisana umowe z tym
    wylacznym importerem a w umowie jest zapis, ze serwis moze naprawiac
    wylacznie sprzet zakupiony u importera. za to np. importer dal
    know-how, przeszkolil ludzi z serwisu, dal specjalistyczne narzedzia
    itp.

    pozdarwiam,
    Cyb