eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa uznania reklamacji › Re: odmowa uznania reklamacji
  • Data: 2013-04-15 08:43:56
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-04-15 08:26, m pisze:
    > On 04/15/2013 07:59 AM, Andrzej Kubiak wrote:
    >> Dnia Sun, 14 Apr 2013 22:08:30 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >>
    >>> Uściślijmy jedną rzecz - niezgodność z umową oznacza to, że dostałaś nie
    >>> to, na co się umawiałaś. Nie oznacza to, że produkt ma "działać" dwa
    >>> lata. To nie jest gwarancja.
    >>
    >> No, przez osiem miesięcy, w dużym uproszczeniu, działa jak gwarancja,
    >> obowiązkowo udzielana przez sprzedawcę.
    >
    > A dlaczego 8 a nie 6?

    Bo jest 2 miesiące na poinformowanie sprzedawcy o wadzie i można
    ściemniać, że wada powstała w 8. miesiącu powstała w 6.


    >> Rzeczonej torebki nie widziałem, co autorka z nią robiła, też nie
    >> wiem, ale
    >> jeśli rzeczoznawca stwierdza, że kupiony towar ma prawo się rozpaść w
    >> kilka
    >> miesięcy, to coś jest nie tak.
    >
    > Ano właśnie - czy domniemaną częścią umowy nie jest "torebka będzie
    > działała jak torebka a nie jak poprzecierana szmata"?

    Domniemanie zależy od okoliczności. Jak się kupi torebkę z papieru, to
    wiadomo, ze długo nie wytrzyma.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1