  • Data: 2013-04-15 12:14:25
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-15 10:27, Andrzej Kubiak pisze:
    > Przywoływanie przykładu skarpetek jest nie na miejscu - torebka raczej nie
    > pracuje w tak ekstremalnych warunkach i wykonana jest z mocniejszych
    > materiałów. Chyba że była to "torebka truposza" - coś jak buty zakładane
    > nieboszczykowi do trumny - ale Justyna nie udzieliła żadnych informacji na
    > ten temat.

    Skarpetki miały zobrazować zasadę. Też uważam, że torebka za 160zł (a
    nie za 30zł) powinna starczyć na dłużej, ale na razie mamy sytuację, gdzie:

    - konsument mówi, że torebka była niezgodna z umową "bo tak"

    - sprzedawca mówi, że taki był charakter materiałów i powołuje na tę
    okoliczność dowód

    Nie wiem, czy dla 160zł chciałoby mi się walczyć w sądzie na
    rzeczoznawców. Co innego, gdyby sprzedawca sobie pokpił sprawę w
    odpowiedzi reklamacyjnej, ale nie wygląda, aby tak było.

    --
    Liwiusz