  • Data: 2013-04-15 15:51:38
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Justyna wrote:
    > Cześć
    > Czy ktos może mi doradzić?
    > Kupiłam torebkę za 160 zł. Po 4,5 miesiącach zareklamowałam torebkę
    > (niezgodność towaru z umową, żądanie zwrotu pieniędzy) ponieważ na jej
    > elementach pojawiły się przetarcia i pęknięcia włącznie z przerwaniem
    > paska. Sklep oddalił reklamację powołując się na opinię rzeczoznawcy-
    > cytuję "W reklamowanym wyrobie nie stwierdzam niezgodności z umową.
    > Wierzch torebki wykonany został z tkaniny co rozsądnie oceniając klient
    > widział przy zakupie! Materiały tego typu z natury rzeczy mają
> [...]

    ja bym do sadu poszedl.
    Bo skoro masz czarno na bialym od rzeczoznawcy, ze material wyciera sie
    w 4.5 miesiaca a ty przy kupnie nie zostalas o tym poinformowana to
    znaczy ze cos z jakoscia tej torebki jest nie tak.

    Bledem logicznym w uzasadnieniu rzeczoznawcy jest zalozenie, ze to jest
    oczwisty i powszechnie wiadomy fakt, ze material wyciera sie w 4.5
    miesiaca. Dla mnie to oczywiste nie jest.

    Wiesz, jakbys kupila balwana i skladala reklamacje ze sie roztopil, to
    wowczas takie uzasanienie mialoby sens, bo to ze wraz z nastaniem wiosny
    toto sie roztopi jest raczej powszechnie wiadome. To, ze material sie
    tak szybko wytrze... nie jestem przekonany.
    No chyba, ze trafisz na sedziego kobiete, ktora uzna, ze to jest oczywiste.
    Sama ocen.