  • Data: 2013-04-15 11:40:38
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Justyna wrote:

    > Cześć
    > Czy ktos może mi doradzić?
    > Kupiłam torebkę za 160 zł. Po 4,5 miesiącach zareklamowałam torebkę
    > (niezgodność towaru z umową, żądanie zwrotu pieniędzy) ponieważ na jej
    > elementach pojawiły się przetarcia i pęknięcia włącznie z przerwaniem
    > paska. Sklep oddalił reklamację powołując się na opinię rzeczoznawcy-

    Ten rzeczoznawca to prawdziwy, z rejestru, z numerem, czy "rzeczoznawca"?
    Bo jak ja reklamowałam buty rozpadnięte po spacerze, to też przyszła
    "opinia".
    Mój rzecznik praw konsumenta nie przejął się nią wystosował pismo; a i tak
    najlepiej zadziałała moja opinia o towarze w sklepie, wyrażona głośno przed
    nim, do potencjalnych klientek, oraz opis procesu reklamacyjnego. Dostałam
    zwrot kasy, chociaż powinnam się spodziewać, że to były buty dekoracyjne do
    postawienia na półce, a nie do chodzenia.

    J.

    www.kontestacja.com