  • Data: 2013-04-15 10:27:52
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 08:42:53 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie uważam tak. Inaczej rozkłada się tylko ciężar dowodu.

    Dlatego pisałem o uproszczeniu. Niech będzie, że nie było ono duże, a
    ogromne.

    > Co jest nie tak? Coś jest nie tak, jak ktoś uważa, że wszystko ma
    > wytrzymać 2 lata, na przykład cienkie skarpetki :)

    A ja, głupi, dotąd wyrzucałem :) No i nie dwa lata, a wspomniane 8
    miesięcy, z poprawką na ściemnianie.

    Przywoływanie przykładu skarpetek jest nie na miejscu - torebka raczej nie
    pracuje w tak ekstremalnych warunkach i wykonana jest z mocniejszych
    materiałów. Chyba że była to "torebka truposza" - coś jak buty zakładane
    nieboszczykowi do trumny - ale Justyna nie udzieliła żadnych informacji na
    ten temat.

    AK