eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa uznania reklamacji › Re: odmowa uznania reklamacji
  • Data: 2013-04-15 08:42:53
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-04-15 07:59, Andrzej Kubiak pisze:
    > Dnia Sun, 14 Apr 2013 22:08:30 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >
    >> Uściślijmy jedną rzecz - niezgodność z umową oznacza to, że dostałaś nie
    >> to, na co się umawiałaś. Nie oznacza to, że produkt ma "działać" dwa
    >> lata. To nie jest gwarancja.
    >
    > No, przez osiem miesięcy, w dużym uproszczeniu, działa jak gwarancja,
    > obowiązkowo udzielana przez sprzedawcę.

    Nie uważam tak. Inaczej rozkłada się tylko ciężar dowodu. W tym
    przypadku sprzedawca we własnym zakresie udowodnił, że towar niezgodny z
    umową nie był (powołał rzeczoznawcę), więc nawet w pierwszych 6
    miesiącach jest kryty.


    > Rzeczonej torebki nie widziałem, co autorka z nią robiła, też nie wiem, ale
    > jeśli rzeczoznawca stwierdza, że kupiony towar ma prawo się rozpaść w kilka
    > miesięcy, to coś jest nie tak.

    Co jest nie tak? Coś jest nie tak, jak ktoś uważa, że wszystko ma
    wytrzymać 2 lata, na przykład cienkie skarpetki :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1