eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa uznania reklamacji › Re: odmowa uznania reklamacji
  • Data: 2013-04-14 22:08:30
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-04-14 21:55, Justyna pisze:
    > Cześć
    > Czy ktos może mi doradzić?
    > Kupiłam torebkę za 160 zł. Po 4,5 miesiącach zareklamowałam torebkę
    > (niezgodność towaru z umową, żądanie zwrotu pieniędzy) ponieważ na jej
    > elementach pojawiły się przetarcia i pęknięcia włącznie z przerwaniem
    > paska. Sklep oddalił reklamację powołując się na opinię rzeczoznawcy-
    > cytuję "W reklamowanym wyrobie nie stwierdzam niezgodności z umową.
    > Wierzch torebki wykonany został z tkaniny co rozsądnie oceniając klient
    > widział przy zakupie! Materiały tego typu z natury rzeczy mają
    > ograniczoną trwałość i są znacznie słabsze niż skóra naturalna.
    > Miejscowe wytarcia tkaniny przy dolnych brzegach ma podłoże mechaniczne
    > i wynika z okoliczności za które sprzedawca nie ponosi winy. Reklamacja
    > bez podstaw do uznania"


    Uściślijmy jedną rzecz - niezgodność z umową oznacza to, że dostałaś nie
    to, na co się umawiałaś. Nie oznacza to, że produkt ma "działać" dwa
    lata. To nie jest gwarancja. Z tego względu jeśli sprzedawca nie
    obiecywał jakieś szczególnej trwałości produktu, a z charakteru
    materiału, z którego wykonana jest torba, wynika jego szybkie zużycie
    się, to nie można mówić o niezgodności.

    W tym sensie odpowiedź rzeczoznawcy ma sens, a Ty nawet tutaj temu nie
    zaprzeczyłaś.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1