    From: "JS" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa dalszego leczenia
    Date: Tue, 21 Oct 2008 14:55:01 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > chyba nie bardzo zrozumiales co sie do ciebie pisze... ale niestety czytanie
    > ze zrozumieniem jest obecnie sztuka co udwodniles.

    > Koles a czy ja zaprzeczalem temu co mowiles, nie zrozumialem tego co
    > napisales??
    > Jestes az takim ignorantem?
    > Rozumiem ze choroba jest nieprzyjemna, bo sam jej dowiadczylem, ale to co
    > piszesz to poprostu wylewanie zalu na kogos, kto chcial ci pomoc a nie
    > kopnac w zadek.
    > Tym samym widac ze nie przeczytales tego co ci napisalem.
> [...]

    Sprawa jesli chodzi o samo leczenie a nie o cholerne problemy jakie
    robią durni lekarze jest duzo prostsza niz ty to widzisz. Brałem
    doksycyklinę kilka tygodni i ona pomagala ale za malo - czuję kiedy
    sie robie zdrowszy bo bóle wtedy znikają - malały one wiec i czulem sie
    zdrowszy po czym wracały. Po zaprzestaniu jej wróciły znacznie mocniej.
    Teraz biorę 15 dzień zinnat i czuję się już poważnie przeleczony,
    niemal zdrowy, troszkę tylko jeszcze bolą mnie nogi i rece i trochę
    glowa, wreszczie sie też wysypiam i czuję dobrze. NIech to jeszcze tylko
    trochę bardziej zadziała i się utrzyma i będe zdrowy. Sprawa jest
    całkiem prosta. Właśnie połączenie prostej sprawy z kretyńskim
    zaprzeczaniem co poniektórych ludzi rodzi ten dziwaczny koszmar
    sytuacji. Hj im w dpę!