    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Date: Mon, 13 Jul 2009 00:29:21 +0200

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Nie jego, nie jego. On jest tylko podatnym przedmiotem koscielnej
    > propagandy, ktorej skutecznosci nie mozna zaprzeczyc. Zwroc uwage,
    > ze tematy i rozwiazania prawne, ktore w latach osiemdziesiatych
    > wyslano by na drzewo wraz z lansujacym je proboszczem sa obecnie
    > przyjmowane - w Polsce przez takiego np. Arka czy deklarujacego
    > sie jako ateista Baloo - jako swieckie. Niezla manipulacja przez
    > te trzydziesci lat zostala przeprowadzona.

    Dżisss, co za pierdolenie :(
    Czy Ty nie kradniesz i nie zabijasz tylko dlatego, że prawo karne Ci na to
    nie pozwala, czy dlatego, że to niezgodne z Twoimi własnymi przekonaniami?
    Jeśli to pierwsze, to pozostaje mi jedynie współczuć, bo to byłby dowód, że
    jeszcze nie zszedłeś z drzewa. Jeśli drugie, to przełóż to sobie teraz na
    moje własne przekonania odnośnie uznawania człowieka za człowieka od
    momentu jego poczęcia. To moja opinia i gówno Ci do tego, na jakiej
    podstawie ja sobie wyrobiłem. Czy ja twierdzę, że Twoje poglądy to efekt
    uboczny skutecznego prania mózgu przez komunistów?