  • Data: 2009-07-12 22:58:22
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3dojq$8fn$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Jak już napisałem
    Nie szkodzi, ze coś tam napisałeś.

    > Ten akapit dotyczy pełnych praw lub ich braku dla ludzi religijnych.
    > Takich samych jak mają ateiści.
    A niech sobie mają swoje prawa jedni i drudzy, a nawet trzeci i czwarci oraz
    piąci.
    Byle jedni się ze swoimi nie wpierdalali ze swoimi poglądami do innych.
    Ty naprawdę nie umiesz tego pojąć? Przecież to proste.

    > Głupich?
    Głupich.

    > Oczywiście wiem, że kilka mocno wychowawczych klapsów spowodowałoby, że
    > admini Wikipedii nie tylko natychmiast prześcigaliby się w usunięciu
    > oczerniającego mnie hasła, ale i nauczyli na przyszłość
    > szanować cudzą cześć.
    No to wal te klapsy, na co czekasz?
    Mnie natomiast ten wpis nie obchodzi (inne też raczej mało), jest dla mnie
    nieistotny.

    > Ale ja jestem człek kulturalny, więc poszedłem do sądu i nie znasz
    > całości moich zamierzeń, więc daruj sobie gadki o głupich czynach.
    Ja decyduję co sobie daruję, co oleję, a czego nie.
    Oceniam twoje wypowiedzi i poglądy tak, jak mi się spodoba.

    --
    Jotte