  • Data: 2009-07-13 16:29:20
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Jotte <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3f7ul$185$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    niepotrzebnie pisze:

    > Czyli nie możesz bo sam siebie nie wysterylizujesz.
    Potwierdzasz niestety moje podejrzenia o swej nisko umiejscowionej granicy
    rozumienia czytanego tekstu.
    JA mogę zrobić co zechcę. Tylko, że jeśli chcę taką sterylizację przeżyć to
    nie mogę tego zrobić własnoręcznie. Nie mogę także zlecić tego w Polsce, bo
    to nikt tego legalnie nie wykona.
    Na szczęście na zaściankowej Polsce świat się nie kończy, co nie oznacza,
    że
    mam zamiar to zrobić.

    > A to, że sam sobie możesz obciąć rękę i trafić natychmiast do czubkowa
    > to oczywiste.
    O oczywistych oczywistościach to sobie z Kaczorem pogadaj - podobny poziom.

    > Naprawdę nie chce mi się prowadzić dyskusji na takim poziomie Twojego
    > zaślepienia.
    > Już nawet przedszkolaki wiedzą, że dziecko NIE jest częścią organizmu
    > matki, a Ty dalej się przy tym upierasz.
    Przeciętny intelektualnie uczeń szkoły podstawowej umie znaczeniowo
    odróżnić
    tezę czy domniemanie od twierdzenia.
    Ty nie.
    Fakt - nie pierwszy raz się z tym opbnażasz.
    I jeszcze te głupie, sufitowe gadki "przedszkolaki wiedzą" itp.

    --
    Jotte