  • Data: 2009-07-12 22:34:14
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > TY jesteś oszołomem i ślepcem.

    Ty chyba już przestałeś rozumieć co czytasz i o czym w danym
    akapicie rozmawiamy.
    Napisałeś, że ze swoim ciałem człek może zrobić co chce, ja Ci , że nie.
    A Ty, że to tylko moje zdanie i nic nie znaczy, na co ja Tobie, że taki
    jest stan prawny.

    > Stan prawny (polski) jest taki, że zygotę (czy tam płód) powstałą w
    > wyniku czynu przestępczego, wadliwą, zagrażającą życiu kobiety można
    > spokojnie usunąć i jest to dozwolone.
    [..]

    Stan prawny polski jest taki, że życie ludzkie jest chronione od
    poczęcia, a skrobanka jest przestępstwem.
    To, że USTAWA (sic!) robi wyjątek od zapisów KONSTYTUCJI gdy ciąża jest
    wynikiem przestępstwa lub płód jest chory jest swoistym kuriozum.
    Także inne zapisy w tym kodeksie karnym, który wyznacza progi
    odpowiedzialności karnej w zależności od stopnia rozwoju ciąży.

    Ale te kurioza to nie jest wynik braku ochrony ludzkiego życia, lecz
    niemożności przyjęcia prawidłowych zapisów ze względu na wrzask
    pewnych środowisk. To czysto polityczne zagrywki.

    > Wręcz przeciwnie.

    Łudź się dalej.
    Gdy padał komunizm ledwie 20% Polaków zdawało sobie sprawę czym są
    skrobanki i było im przeciwnych. Dziś ledwie 18% jest za skrobankami na
    życzenie.
    I stało się tak nie dlatego, że Polaków wzięto za mordę i potraktowano
    knutem tylko dzięki EDUKACJI i dyskusjom na ten temat.

    [..]
    > Tak samo moi znajomi i ludzie z mojego środowiska.

    Ależ ja nigdzie nie twierdziłem, że na tym świecie brakuje takich,
    którzy są dla swoich interesów a nawet zwykłej wygody gotowi są
    zarżnąć dowolną ilość innych ludzi, nawet swoje dzieci.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com