  • Data: 2009-07-13 00:18:01
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Oczywiście, że mogę.

    No nie możesz. Weź sobie sprawdź zamiast pokazywać, że potrafisz się
    tylko zaperzyć.
    Pierwszy przykład z brzegu blisko tematu wątku - chcesz się
    wysterylizować. Możesz? Nie możesz.

    > Obowiązują tylko na terenie Polski.

    Ach! No i gadamy o Polsce.

    > Na szczęście.
    > Ale my także z czasem dołączymy do krajów cywilizowanych, przekonasz się.

    Mam nadzieję. I skrobanka będzie budziła odrazę jak dziś budzi u nas
    dawne niewolnictwo czy zabijanie kalek przez Spartan.

    > Można wprowadzać do _własnego_ organizmu różne substancje.
    > W tym pigułki RU486.

    Jest niedozwolona w Polsce.

    > A dlaczego nie ratować życia dziecka? Kobita już sobie pożyła, a nawet
    > poruchała, dziecko jeszcze nie miało nic. Ono nie ma prawa do obrony
    > własnej? Fajnie się zapętlasz, dawaj dalej.

    Przestań sobie fantazjować. Wiadomo, że dziecko nie przeżyje gdy umrze
    matka, więc sprawa jest jasna.
    Ale i tak są kobiety, które ryzykują własne życie by uratować dziecka,
    czasem nawet płacąc za to życiem lub zdrowiem.
    Dla Ciebie to pewnie debilki i głupie frajerki, co ?

    > Kuriozum to są twoje poglądy.

    Jasne. Czyli to poczęte dziecko jest winne, że powstało?

    > Udowodnij.

    Tobie nic się nie daje udowodnić.
    Jestem przekonany, że doskonale zdajesz sobie sprawę - choćby mentalnie
    - iż człowiekiem jest się od samego poczęcia. Wskazuje na to część
    Twoich wypowiedzi, ale brniesz uparcie w zaprzeczanie temu.
    Z jakiego powodu - nie mam pojęcia.
    Jesteś za skrobankami - to se bądź, tylko zachowaj uczciwość wobec
    siebie i innych. Powiedz po prostu - mam to w dupie, że płód jest
    człowiekiem, ważniejsza jest moja wygoda/plany czy co tam.
    I nie byłoby przekomarzania się na temat, który jest przez naukę
    jednoznacznie ustalony.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com