  • Data: 2009-07-12 23:27:58
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3dqhh$fg1$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    >> Tą bzdurę też przeczytałem.
    > I po co dalej brniesz?
    Własciwie to nie wiem. Krzewienie rozumu u ciebie to faktycznie głupi
    pomysł.
    Bądź sobie jaki chcesz, nic nie możesz.

    > Polskie prawo nie pozwala Ci zrobić ze swoim ciałem co tylko zechcesz.
    Oczywiście, że mogę.

    > 1. Konstytucja RP art Art. 38.
    > Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.
    > 2. Ustawa o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach
    > dopuszczalności przerywania ciąży z 1993 r.
    Obowiązują tylko na terenie Polski.
    Na szczęście.
    Ale my także z czasem dołączymy do krajów cywilizowanych, przekonasz się.

    > Art. 1.
    > Prawo do życia podlega ochronie, w tym również w fazie prenatalnej w
    > granicach określonych w ustawie."
    Można wprowadzać do _własnego_ organizmu różne substancje.
    W tym pigułki RU486.

    > Tak.
    Aha.
    Poza tym OK?

    > Nie brakuje. Ale ten wyjątek jest oczywisty i racjonalny - jest to obrona
    > własna, ratowanie życia kobiety.
    A dlaczego nie ratować życia dziecka? Kobita już sobie pożyła, a nawet
    poruchała, dziecko jeszcze nie miało nic. Ono nie ma prawa do obrony
    własnej?
    Fajnie się zapętlasz, dawaj dalej.

    > Reszta jest kuriozum, szczególnie drastycznym gdy można zabić bo dziecko
    > powstało w wyniku czyny przestępczego - jakby ono było temu winne.
    Kuriozum to są twoje poglądy.
    Ale masz prawo je mieć, a nawet głosić. Jest to jedna z wad demokracji.

    > Te hujowe środowiska to obecnie 82% polskiej populacji.
    Udowodnij.
    Choć epidemia głupoty w tym kraju nie byłaby zaskakująca.

    > Zobacz sobie na badania, a potem pisz, że głupoty.
    Czyje badania, gdzie zrobione, na czyje zlecenie?
    Ty sobie lepiej zobacz prawodawstwo w cywilizowanych krajach.

    --
    Jotte