  • Data: 2009-07-12 22:49:46
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3dodj$7sq$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Ty chyba już przestałeś rozumieć co czytasz i o czym w danym
    > akapicie rozmawiamy.
    Wątek jest bardzo rozbudowany, dlatego nie dajesz sobie rady ze śledzeniem
    go.

    > Napisałeś, że ze swoim ciałem człek może zrobić co chce, ja Ci , że nie.
    Tak, przeczytałem tę twoją bzdurę.

    > A Ty, że to tylko moje zdanie i nic nie znaczy, na co ja Tobie, że taki
    > jest stan prawny.
    Tą bzdurę też przeczytałem.

    > Stan prawny polski jest taki, że życie ludzkie jest chronione od poczęcia,
    > a skrobanka jest przestępstwem.
    Podstawę prawna poproszę.

    > To, że USTAWA (sic!) robi wyjątek od zapisów KONSTYTUCJI gdy ciąża jest
    > wynikiem przestępstwa lub płód jest chory jest swoistym kuriozum.
    Ty wiesz jak byłoby lepiej?
    A jak wg twojej dziwacznej ideologii być powinno?
    I zaznaczam, bo ci widać tej wiedzy brakuje - wyjątkiem jest także
    zagrożenia dla życia zapłodnionej kobiety.
    Chętnie zapoznam się z twoją opinią, byle jasno i precyzyjnie wyłożoną i
    prawnie umocowaną.
    Pierdoliznę sobie daruj.

    > Także inne zapisy w tym kodeksie karnym, który wyznacza progi
    > odpowiedzialności karnej w zależności od stopnia rozwoju ciąży.
    > Ale te kurioza to nie jest wynik braku ochrony ludzkiego życia, lecz
    > niemożności przyjęcia prawidłowych zapisów ze względu na wrzask
    > pewnych środowisk. To czysto polityczne zagrywki.
    Obecne zapisy to wynik wrzasków pewnych (hujowych) środowisk i zbędnych z
    nimi kompromisów.
    Ale to nic, to minie, oni z czasem wyzdechną.
    Wystraczy na ogólnoeuropejskie tendencje popatrzyć. Powoli, bo powoli, ale
    postępu nie da się zatrzymać.
    Ja w tym nie mam interesu żadnego, bom człowiek światły i wśród takich żyję.
    Ale w imię rozumu trochę mi jeszcze na tym zależy.

    > Łudź się dalej.
    > Gdy padał komunizm
    [cut]
    Wystarczy tych głupot.