  • Data: 2013-01-29 16:56:11
    Temat: Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-29 16:49, Liwiusz pisze:

    > Gotfryd dziś cytował "bzdury" generowane przez takie federacje, więc ja
    > bym uważał :)

    no ale zobacz co oni pitolą (na moje ostateczne zadanie):

    firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
    zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
    wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
    skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
    ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu.

    Wspomniany przez Pana punkt Gwarancji obowiązuje, jakkolwiek w przypadku
    kiedy autoryzowane centrum serwisowe nie jest w stanie ani naprawić ani
    wymienić konkretnej jednostki, może wystosować ekspertyzę, która
    upoważnia klienta do wymiany telefonu lub zwrotu kosztów zakupu u
    sprzedawcy.

    czyli co, mam iść do sądu ? bo widzę, że nic nie wskuram...