eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodkupilem telefon - zawila sprawaRe: odkupilem telefon - zawila sprawa
  • Data: 2013-01-30 06:10:18
    Temat: Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    news wrote:
    > powiedzcie mi jak mam wybrnac z tej sytuacji nie angazujac pani X ?
    > zawsze wydawalo mi sie ze gwarancja jest na okaziciela i dotyczy
    > przedmiotu a nie osoby ktora go zakupila. czy takie klody pod nogi jak
    > powyzej mi rzuca polkomtel sa zgodne z prawem ?
    > napisalem tez do Sony Poland (to ich telefon) ale przerzucaja
    > odpowiedzialnosc zalatwienia tej sprawy na sprzedawce/dystrybutora (bo
    > probowali naprawic i sie nie udalo, wydali wiec ekspertyze), i kolko
    > sie zamyka.
    >
    > co zrobic ?

    jaka ty masz tę gwarancję?

    to jest oryginalna gwarancja wystawiona przez sony poland?

    czy jakieś cudo wystawioen przez partnera handlowego współpracujacego z
    polkomtelem?

    bo dla mnie dziwny jest pomysł aby serwis przerzucał sprawę wymiany na
    sklep, oni powinni ci po prostu przysłać nowy telefon, w końcu są serwisem
    autoryzowanym sony.

    IMHO proponowany sposób realizacji twojego roszczenia jest jakiś dziwny.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1