  • Data: 2006-12-12 20:41:37
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Argonn" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:421a.00000153.457f0ae6@newsgate.onet.pl...

    > Jak to naprawdę jest z tą ustawą, że jeden urzędnik bierze akt i kseruje
    > zachowując go w archiwum, a inny bierze tylko oświadczenie o tytule prawnym
    > (Gazownia)i podpisuje się pod oświadczeniem które zawiera Rep. i datę
    > zawarcia....i to im wystarcza.

    Bo tak naparwdę, to każdy z nich powinien żądać wypisu z księgi wieczystej lub
    innego dokumentu potwierdzającego własność. Akt notarialny nie potwierdza
    niczyjej własności, bo równie dobrze mogłeś następnego dnia mieszkanie sprzedać
    kolejnej osobie. Akt notarialny jest tylko dowodem tego, że to mieszkanie kiedyś
    tam kupiłeś.

    Poza tym zagadką dla mnie pozostaje upór w tej materii, bowiem osobiście nie
    widzę większej problemu z zawarciem jakiej umowy z osobą inną, niż właściciel.
    Zwłaszcza z jakimś najemcą.

    > Ciekawe, że Cciwszyscy urzędnicy powołują się na ustawę o ochronie danych
    > osobowych

    Która nic do rzeczy w tym wypadku zresztą nie ma. Przecież ta ustawa chroni
    Twoje dane. A dane mają prawo przetwarzać w związku ze świadczoną usługą.