  • Data: 2006-10-06 20:29:31
    Temat: Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 Oct 2006 11:39:07 -0700, Mateusz Rutkowski napisał(a):

    > Wdrazam sklep internetowy. Zastanawialem sie nad ksztaltem regulaminu.
    > Czy mam prawo do nieodpowiadania klientowi na pisma dostarczone poczta
    > agrumentujac, ze prowadzimy tylko elektroniczna obsluge klienta
    > (poprzez e-mail, faxem, poprzez system wiadomosci dostarczanych via
    > www)? Dzeki za czas i uwage. Bede wdzieczny za wszelakie sugestie.

    Możesz robić sobie co chcesz, ale jeśli nawet nie będziesz odpowiadał na
    korespondencję e-mailową nie wróży Ci to długiego żywota.
    Do dobrego tonu należy zawsze podawać kontakt telefoniczy czy też adres
    siedziby firmy. Przecież nie robisz działalności widmo, więc po co ta
    anonimowość.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --