eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[obsluga klienta - tylko droga elektroniczna] › Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
  • Data: 2006-10-06 20:17:49
    Temat: Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mateusz Rutkowski napisał(a):
    > Chodzi mi o inny aspekt prawny. Prowadze firme ktora bedzie zajmowac
    > sie serwisem www. Poniewaz prowadze dzialanosc gospodarcza w funkcj
    > czasu klienci beda np. zadac wyjasnienia jakiejs tam sprawy, prosic np.
    > o kopie faktur, rozliczen, kierowac zazalenia.
    >
    > Czy np. jesli klient skieruje zadanie wyjasnienia okreslonej sprawy
    > powiedzmy, mam prawo (jako firma) nie odpowiadac na takowa
    > korespondencje tlumaczac, ze obsluge klienta prowadze tylko droga
    > elektroniczna (np. poprzez e-mail)?

    Znaczy sie co? PDFy czy tym podobne cuda bedziesz sprzedawal?
    Bo rozumiem, ze towar fizyczny nie wchodzi w gre, skoro obsluga jest li
    tylko elektroniczna.

    A pomijajac to, to oczywiscie mozesz, niemniej, nie wroze długiej kariery...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1