eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[obsluga klienta - tylko droga elektroniczna] › Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
  • Data: 2006-10-06 21:38:57
    Temat: Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Olgierd napisał(a):

    >> Przyjętym w prawodawstwie, zarówno polskim, jak i międzynarodowym
    >> sposobem komunikacji miedzy stronami jest forma pisemna. Forma pisemna
    >> oznacza papier, na którym naniesiono tekst i (ewentualnie) podpis.
    >
    > Tylko jeśli wymogiem jest zachowanie formy pisemnej, w normalnych
    > warunkach takie oświadczenie woli może być skutecznie dokonane w każdy
    > sposób, także drogą elektroniczną (art. 61 par. 2 kc).
    > Do tego - wracając do zachowania formy pisemnej - trzeba pamiętać o
    > art. 78 par. 2 kc, aczkolwiek czy takowa jest niezbędna zależeć będzie
    > raczej od regulaminu świadczenia usług, który przedsiębiorca
    > świadczący usługi drogą elektroniczną powinien przygotować i
    > przestrzegać.

    Ale pytającemu chodzi o dokładnie odwrotny przypadek - wykluczenia formy
    pisemnej jako nieakceptowanej przez przedsiębiorcę.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1