eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[obsluga klienta - tylko droga elektroniczna] › Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
  • Data: 2006-10-06 21:17:27
    Temat: Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osoba przedstawiająca się jako *Maciej Bebenek* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Przyjętym w prawodawstwie, zarówno polskim, jak i międzynarodowym
    > sposobem komunikacji miedzy stronami jest forma pisemna. Forma pisemna
    > oznacza papier, na którym naniesiono tekst i (ewentualnie) podpis.

    Tylko jeśli wymogiem jest zachowanie formy pisemnej, w normalnych
    warunkach takie oświadczenie woli może być skutecznie dokonane w każdy
    sposób, także drogą elektroniczną (art. 61 par. 2 kc).
    Do tego - wracając do zachowania formy pisemnej - trzeba pamiętać o
    art. 78 par. 2 kc, aczkolwiek czy takowa jest niezbędna zależeć będzie
    raczej od regulaminu świadczenia usług, który przedsiębiorca
    świadczący usługi drogą elektroniczną powinien przygotować i
    przestrzegać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1