eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[obsluga klienta - tylko droga elektroniczna] › Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
  • Data: 2006-10-07 00:21:38
    Temat: Re: [obsluga klienta - tylko droga elektroniczna]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06.10.2006 Mateusz Rutkowski <m...@g...com> napisał/a:
    > Chodzi mi o inny aspekt prawny. Prowadze firme ktora bedzie zajmowac
    > sie serwisem www. Poniewaz prowadze dzialanosc gospodarcza w funkcj
    > czasu klienci beda np. zadac wyjasnienia jakiejs tam sprawy, prosic np.
    > o kopie faktur, rozliczen, kierowac zazalenia.
    >
    > Czy np. jesli klient skieruje zadanie wyjasnienia okreslonej sprawy
    > powiedzmy, mam prawo (jako firma) nie odpowiadac na takowa
    > korespondencje tlumaczac, ze obsluge klienta prowadze tylko droga
    > elektroniczna (np. poprzez e-mail)?

    Chyba umyka Ci pewien niuans który wszyscy próbują Ci zaciekle
    wytłumaczyć, więc ja spróbuję nieprawidłowo za to mam nadzieje skutecznie
    :)

    Nie możesz. I tak normalna korespondecja będzie się liczyć, a Twój brak
    odpowiedzi pociągnie (lub może pociągnąć) za sobą określone konsekwencje
    prawne. Zastrzeżenie w regulaminie niczego tu nie zmieni. Ktoś Ci przyśle
    przykładowo poleconym żądanie wystawienia faktury, Ty to zignorujesz, on
    powiadomi o tym US i masz kłopot.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1