eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-08 18:55:30
    Temat: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Przy kupnie nie podbijają gwarancji celem sprawdzenia, czy sprzęt jest
    > dobry, jeśli nie to do zwrotu. Ten sprzedawca widocznie gdzieś widział, że
    > sprzedając sprzęt nie podbijają gwarancji, tylko nie wiedział dlaczego, bo
    > widocznie nie musiał reklamować.
    >


    Tylko z czego to wynika? Z konkretnego przepisu czy z praktyki przy
    sprzedaży?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1