eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-08 19:04:13
    Temat: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: "MAGDALENA FABISZDUDCZAK" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    raczej z praktyki

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dfq1fb$762$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > > Przy kupnie nie podbijają gwarancji celem sprawdzenia, czy sprzęt
    jest
    > > dobry, jeśli nie to do zwrotu. Ten sprzedawca widocznie gdzieś widział,
    że
    > > sprzedając sprzęt nie podbijają gwarancji, tylko nie wiedział dlaczego,
    bo
    > > widocznie nie musiał reklamować.
    > >
    >
    >
    > Tylko z czego to wynika? Z konkretnego przepisu czy z praktyki przy
    > sprzedaży?
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1