eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowi?zek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-08 22:16:04
    Temat: Re: obowi?zek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 8 Sep 2005 22:55:43 +0200, "Artur" <a...@i...pl> wrote in
    article <dfq8e8$fjb$1@atena.e-wro.net>:

    > > Co proponujecie?
    > > Czy sprzedawca nie ma obowiązku umożliwienia sprawdzenia sprzętu na
    > > miejscu
    > Ciekawe jak to sobie wyobrazasz, kawke ma Ci przygotowac ??

    Wody nalać, do prądu podłączyć i pokazać, że wrzątek wylatuje tym
    końcem, którym powinien ;>

    Nawet jak swego czasu kupowałam czajnik elektryczny od Ruskich, na
    bazarze przy Uniwersamie, to sprzedawca nie widział problemu w
    zademonstrowaniu, że działa. Nalał do niego wody z butelki, podłączył do
    przedłużacza użyczonego z sąsiedniej budy i wszystko było jasne.

    Reasumując: nie wiem, czy sprzedawca ma taki obowiązek. Ale jaki to
    problem zrezygnować z zakupu, gdy zanosi się na to, że mamy wydać swoje
    ciężko zarobione pieniądze na urządzenie, o którym nie wiadomo, czy
    działa?

    Nina
    --
    Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
    http://hell.pl/nina/ ________________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _
    Jabber: nina(at)jabber.wroc.pl ______________ /_ _\ ____ / / / _ Y . `/
    You can logoff, but you can never leave _______ \/ _____ /_/|_/_/_//_\_,_/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1