eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-08 18:50:35
    Temat: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dfq0t8$k3t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kupiłam ciśnieniowy ekspres do kawy. Ekspres nie został sprawdzony w
    > sklepie. Na miejscu gwarancja nie została podbita przez sprzedawcę. Przy
    > pierwszym urochomieniu w domu okazało się, że ekspres jest niesprawny.
    > Sprzedawca poinformował, iż konieczny jest proces reklamacyjny, czyli
    > naprawa towaru po podbiciu gwarancji. Nie chce wymienić towaru na nowy.
    > Co proponujecie?
    > Czy sprzedawca nie ma obowiązku umożliwienia sprawdzenia sprzętu na
    miejscu
    > i czy w związku z tym fakt, iż na miejscu nie podbijają gwarancji oznacza,
    > iż klient ma możliwość sprawdzenia towaru w domu i w razie usterki wymiany
    > na nowy?
    > Dzieki
    > Łukasz
    >
    Przy kupnie nie podbijają gwarancji celem sprawdzenia, czy sprzęt jest
    dobry, jeśli nie to do zwrotu. Ten sprzedawca widocznie gdzieś widział, że
    sprzedając sprzęt nie podbijają gwarancji, tylko nie wiedział dlaczego, bo
    widocznie nie musiał reklamować.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1