eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-08 20:30:36
    Temat: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Kupiłam ciśnieniowy ekspres do kawy. Ekspres nie został sprawdzony w
    > sklepie. Na miejscu gwarancja nie została podbita przez sprzedawcę. Przy
    > pierwszym urochomieniu w domu okazało się, że ekspres jest niesprawny.
    > Sprzedawca poinformował, iż konieczny jest proces reklamacyjny, czyli
    > naprawa towaru po podbiciu gwarancji. Nie chce wymienić towaru na nowy.
    > Co proponujecie?
    > Czy sprzedawca nie ma obowiązku umożliwienia sprawdzenia sprzętu na
    > miejscu
    > i czy w związku z tym fakt, iż na miejscu nie podbijają gwarancji oznacza,
    > iż klient ma możliwość sprawdzenia towaru w domu i w razie usterki wymiany
    > na nowy?
    > Dzieki
    > Łukasz

    poczytaj na stronie federacji konsumentow, niezgodnosc towaru z umowa, nie
    wiem, czy ma obowiazek, ale jesli robi problemy ze sprawdzeniem sprzetu to z
    wszelkimi reklamacjami napewno bedzie robil problemy :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1