eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Data: 2005-09-08 19:05:55
    Temat: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > >   Przy kupnie  nie podbijają gwarancji celem sprawdzenia, czy sprzęt jest
    > > dobry, jeśli nie to do zwrotu. Ten sprzedawca widocznie gdzieś widział, że
    > > sprzedając sprzęt nie podbijają gwarancji, tylko nie wiedział dlaczego, bo
    > > widocznie nie musiał reklamować.
    > >
    >
    >
    > Tylko z czego to wynika? Z konkretnego przepisu czy z praktyki przy
    > sprzedaży?
    >
    Z praktyki. Wyjaśnij to sprzedawcy i powinno być ok.

    Pozdr.
    Seba


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1