  • Data: 2010-11-18 17:38:34
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:ic2ou7$57h$2@news.onet.pl...

    > A dlaczego odbiorcy? Piszę jako wystawca. :)

    A to przepraszam, źle zrozumiałem ;-)

    > W jakich sytuacjach?

    Chodziło mi o to, że czasem warto mieć podpis odbiorcy na fakturze, jeśli
    np. nie ma wztki,listu przewozowego, protokołu/umowy itp. Nie jest to
    wymagane, ale bardzo się przydaje w problemach ze ściągalnością należności.
    Zawsze to jakiś dowód na to, że sobie tej faktury sam nie wymyśliłeś.

    K.