  • Data: 2008-08-12 16:25:50
    Temat: Re: obniżone premie
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurycy Menke" < > napisał w wiadomości
    > Tuż przed wyjściem z firmy, na pożegnanie od szefowej usłyszałem, że mam
    > zabrać komórkę (prywatną) i odbierać, jak będą mieli jakieś sprawy. Na
    > moje pytanie o koszty rozmowy z zagranicy usłyszałem, że na pewno nie będą
    > wielkie, a poza tym koszty obcięcia premii będą jeszcze większe.
    > Pozostaje mi tylko domyślać się przyczyn. W przypadku premii czerwcowej
    > zapewne było to osobliwe mobilizowanie załogi do większego wysiłku (w
    > związku ze zbliżającą się kontrolą). W przypadku premii lipcowej,
    > prawdopodobnie było to ukaranie za brak kontaktu.
> [...]

    Ja na miejscu pracodawcy starałbym się pozbyć takiego pracownika jak Ty.
    Idą Ci na rękę i dają urlop w okresie, kiedy jesteś firmie bardzo potrzebny,
    a Ty masz ich w dupie i nawet telefonu Ci się nie chce odebrać. I jeszcze
    się dziwisz, że Ci premię obcięli. Troszkę lojalności wobec pracodawcy, a
    nie tylko socjalistyczne myślenie. W oczach pracodawcy jesteś kimś, na kim
    nie można polegać. Jeśli za mało Ci płacą, to zmień pracę (zresztą pewnie i
    tak Cię zwolnią, jak będziesz z nimi walczył zamiast współpracować), a jeśli
    wystarczająco, to bądź lojalny wobec szefów. Inaczej to nieuczciwe z Twojej
    strony.

    Pozdrawiam
    zenek