  • Data: 2008-08-13 06:51:15
    Temat: Re: obniżone premie
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A może jednak czasem robi?
    > Wysune kontrtezę - to nie pracodawca robi pracownikowi łaskę, że go
    > zatrudnia. Może nie zatrudniać, pracownik użyje innego pracodawcy, a
    tamten
    > niech się martwi.

    ale po co pracodawca ma walczyc z pracownikiem? Jezeli pracownik nie zauwaza
    tego, ze pracodawca kupuje u niego prace? Po co pracodawca ma sie meczyc ?
    Ja takiego niel ojalnego pracownika, ktory nie dba o interesprzedsiebiorstwa
    wyslalbym w kosmos duzo wczesniej. Taka sytuacja jest chora i bez sensu! Po
    co ktorakolwiek ze stron ma sie do czegos zmuszac ? Doghadac sie nie
    potrafia ?

    > Ależ zmusi, zmusi. Nazywa się to art. 167^2 KP. To tylko niby cztery dni,

    wiesz, mozesz juz wyczerpac limit i co wtedy ?

    > ale niech to będzie poniedziałek, wtorek, środa i czwartek. A przedtem i
    > potem po tygodniu ZUS-ZLA. Wystarczy na fajne wakacje?
    > A właściwie to i po co ten artykuł - dobrze przygotowane zwolnienia
    > wystarczą, i niech się pracodawwczyna zapluwa ze złości.

    nie no oczywiscie, niech idzie na zwolnienie i okrada i pracodawce i
    wszystkich podatnikow. Najlepiej niech siedzi na tym zwolnieniu 180 dni a
    pozniej wynajdzie inny kod choroby i dalej kontynuuje swoje dziwne
    zachowanie.

    Takie jednostki powinny byc eliminowane ze spoleczenstwa. Wiesz po co jest
    zwolnienie lekarskie??? Nie po to aby jechac na wakacje !!
    A moze wiesz kto za zwolnienie placi ??

    > Chyba nie całkiem rozumiem tę część twojej wypowiedzi (może to kwestia, że
    > późno piszesz i jesteś zmęczony po wyjściu z pracy). Dlatego nie będę
    > polemizował.
    pisze o tym, ze jak idziesz do pracy to masz pracowac. Mozesz wyjsc z pracy
    zmeczony ale w mojej ocenie jezeli pracodawca do Ciebie dzwoni po pracy lub
    w czasie urlopu to tylko oznacza, ze sie zle ustawiles z praca lub swoimi
    zadaniami. Jest jeszcze taka ewentualnosc, ze pracodawca poszedl Ci na reke
    i w trudnym dla niego okresie dal Ci urloplecz liczyl, ze czasami odbierzesz
    telefon.

    A swoja droga watkotworca mogl poprosic o zwrot za telefon lub o telefon
    slozbowy.

    Icek