  • Data: 2008-08-11 14:30:19
    Temat: Re: obniżone premie
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Alek napisał:
    > Użytkownik "Maurycy Menke" <g...@p...pl> napisał
    >>

    > Tobie nie jest potrzebna porada prawna tylko życiowa :)
    > Bo w aspekcie prawnym trzeba by się zagłębić w wasze regulaminy
    > pracy, płacy, premiowania itp. potem pojawiłyby się problemy
    > dowodowe - dużo ambarasu a perspektywa niejasna. A właściwie
    > im dalej poszedłbyś tą ścieżką tym byłoby gorzej.
    > Najwyraźniej nie jesteś tam traktowany poważnie i to mimo że
    > "jesteś odpowiedzialny za kilka kluczowych spraw". Lubisz pchać
    > się tam gdzie ciebie nie chcą? Nawet jak tym razem udowodnisz
> [...]
    Miałem nadzieję, że jest ogólny przepis nakazujący jawność oceny
    pracowniczej. Zamierzam bardziej pociągnąć przełożonych za pomocą
    oficjalnych pism. Wiem jednak, że będzie się to wiązać z
    nieprzyjemnościami, dlatego z takim postępowaniem poczekam do odejścia.
    Jeśli zaś chodzi o kwestie zmiany pracy, to w mojej branży i mieście
    jest to dość trudne. Podaż pracowników jest duża, a miejsc pracy - mała.