  • Data: 2006-02-07 13:49:03
    Temat: Re: nowe okna w starej kamienicy
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ds9tod$agj$1@news.onet.pl...
    > nie ma..
    > przepis jest tylko taki ze musisz te okna uzgodnic z konserwatorem zabytkow

    czyli jest. Jesli kots nie uzgodnił to jakaś samowola.

    Poza tym nawet jesli to nie jest zabytek i nie lezy w strefie zabytkowej to jest
    jeszcze prawo autorskie architekta i o ile mi
    wiadomo bez zgody architekta projektującego daną fasadę też nie mozna takich rzeczy
    dowolnie zmieniać. Przynajmniej w Poznaniu
    architekt sie nie zgodził na zmianę filetowego Muzeum Narodowego pomimo nalegań....
    konserwatora (mysle ze z oknami bedzie
    podobnie jak z kolorami).

    A.