  • Data: 2006-02-08 07:00:06
    Temat: Re: nowe okna w starej kamienicy
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:dsavnr$ks1$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesteś w stanie to uzasadnić w oparciu o ustawę prawo autorskie?

    Ja nic nie napisałem o USTAWIE o prawie autorskim, a jedynie pewnych prawach
    architekta (jako autora) do swojego projektu a to
    jest różnica.. Uczciwie mówiąc nie wiem jakie ustawy/inne przepisy to regulują, ale
    to nie znaczy ze ich nie ma. Raczej podałem
    obszar gdzie należało by szukać rozwiązań poparty dość konkretnie przykładem który
    miał miejsce nie tak dawno temu w Poznaniu.

    A..