  • Data: 2006-02-07 11:03:08
    Temat: Re: nowe okna w starej kamienicy
    Od: <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    do zgłoszenia należy przedłożyć zgodę konserwatora zabytków (zazwyczaj
    miejski wystarczy) - a on zanim wyrazi zgodę wymaga projektu najlepiej
    zmieniać okna na wzorniczo takie same i pójść przed zakupem skonsultować.
    Jeśli budynek nie jest zabytkiem a leży w strefie AB ( objętej ochroną) to
    też trzeba wykonać tą procedurę

    Użytkownik "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:ds9p2t$rse$1@nemesis.news.tpi.pl...