eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancji › Re: niezgodność z umową po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: redgrist <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Date: Fri, 16 Feb 2007 11:58:48 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <er42p3$cjq$1@news.onet.pl>
    References: <er42fj$2p2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.208.67
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1171623523 12922 83.238.208.67 (16 Feb 2007 10:58:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Feb 2007 10:58:43 +0000 (UTC)
    X-Sender: NlYZBE0QkYLMlsxNMGrLlw==
    In-Reply-To: <er42fj$2p2$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:446328
    [ ukryj nagłówki ]

    hefalump napisał(a):
    > Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
    > (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
    > w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
    > wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    > urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
    > teraz gwarancję?
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.
    >
    > Zdrawim.

    a co mu dolega?



    redgrist

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1