eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancjiRe: niezgodność z umową po gwarancji
  • Data: 2007-02-16 11:21:50
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:er43jk$fnf$1@news.onet.pl...

    > Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu.
    > Ja tak zawsze robie, maja tak naprawić abym był zadowolony.
    > Minusem jest czas oczekiwania, czy ten problem występował jak sprawdzałeś
    > go na ladzie sklepowej? Port FW to może ciężko by było sprawdzić ale...no
    > właściwie te uszkodzenia są mało widoczne na dzień
    > dobry. Ja bym reklamował, zależy jakiej firmy ale serwisów pewnie jest
    > kilka.

    * Naprawdę nie chcę mieć naprawianego kilkukrotnie kilkutygodniowego
    komputera
    za prawie 4 tysie złotych, którego widuję raz na tydzień. Tylko o to chodzi.
    Nie po to wydałem tą kasę, żeby nie mieć komputera i się jeszcze denerwować,
    czy może tym razem zostanie naprawiony ... :< Stąd pytanie jak najlepiej
    sprawę
    rozwiązać. Komputer służy mi do pracy. Każdy dzień bez owego to naprawdę
    bardzo
    poważne utrudnienia oraz niemożność pracy w wielu przypadkach.
    Do nikogo pretensji nie mam, bo sytuacja wbrew pozorom może się zdarzyć
    (choć
    poświadczenie wymiany części i ich nie wymienienie jest conajmniej dziwne
    ;)).
    Ja po prostu chciałbym _mieć_ towar, który kupiłem. :<

    Zdrawim.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1