eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancjiRe: niezgodność z umową po gwarancji
  • Data: 2007-02-16 11:07:09
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:er42p3$cjq$1@news.onet.pl...

    > a co mu dolega?

    * Pierwsza sprawa - nie działająca czujka zamknięcia obudowy, co jak wiadomo
    przy pracy na baterii może być mocno uciążliwe. Ale dla mnie w sumie nie
    jest
    to sprawa życia czy śmierci - można z tym żyć.
    Druga sprawa to port FW nie stawiający żadnego oporu po włożeniu do niego
    kabla.
    Można go wyciągnąć kilkoma ruchami kabla na boki (bez ciągnięcia!). Kabel
    jest
    porządnej jakości (korzystam z urządzeń FW zawodowo). Oczywiście
    porównywałem
    do wielu notebooków, tym samym kablem. Mam nawet w domu taniego Acera -
    kabel siedzi
    tak, że nawet mocnym ciąganiem nie da rady go wyjąć - trzeba chwycić za
    wtyczkę aby
    móc wyciągnąć - podobnie w HPku i kilku innych sprawdzanych. Dla mnie port
    FW to
    sprawa podstawowa w notebooku, co zresztą było podkreślane przy zakupie.

    Mam kartę naprawy - zostały uznane moje racje, obydwie. Jest informacja o
    wymianie
    płyty głównej oraz czujników.
    Komputer odebrałem, sprawdziłem. Wszystko jest po staremu - port nadal nie
    stawia oporu
    przed wyjęciem kabla, czujka nadal nie reaguje.

    ZDrawim.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1