eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancji › Re: niezgodność z umową po gwarancji
  • Data: 2007-02-16 10:58:48
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: redgrist <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    hefalump napisał(a):
    > Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
    > (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
    > w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
    > wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    > urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
    > teraz gwarancję?
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.
    >
    > Zdrawim.

    a co mu dolega?



    redgrist

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1